viernes, 30 de marzo de 2007

La "Cristineta" de l'escola d'adults

Hola amics, em dic Cristina i sóc una estudiant de l'escola d'adults Gran Sol.
Vaig a explicar-vos com he arribat fins aquí.

Jo tinc disset anys, amb la qual cosa, molt "adulta" no sóc, què hi faig aquí doncs?
Passo els matins estudiant a l'escola d'adults per a poder presentar-me a la prova d'accés de Cicles formatius de Grau Superior, ja que m'agradaria accedir al Grau Superior d'Estètica. Així doncs, aquí a l'escola, és on passo la majoria dels meus matins.Tenim quatre assignatures, matemàtiques (que per mi és la més difícil de totes) català, castellà i anglès.

Per les tardes,treballo en una botiga d'una gran multinacional de roba de marca que ni em va ni em ve, però que em garanteix uns ingressos que puc gastar com em vingui de gust.

M'agrada disfrutar del meu dia a dia, junt amb les persones que estimo i intentant no perdre'm ni un segon. Sóc una noia amb caràcter,una mica orgullosa però crec que sé aprendre dels meus defectes i compartir amb els altres les meves virtuts.

Atentament, Cristina Cervera Surià.

No hay comentarios: