viernes, 30 de marzo de 2007

Presentació de Marta Gualdo

Hola,

Em dic Marta, sóc alumne del col·legi Gran Sol, estic fent l'accés per a Cicles Formatius de Grau Superior.

Cada tarda treballo a l'hospital del mar com a auxiliar d'infermería a la planta de cirugía general, estic molt contenta amb el treball que tinc cada dia aprenc coses noves, i la veritat ajudar a la gent et dona una gran satisfacció.

L'any vinent m'agradaria fer radioterápia, pero tinc un gran problema que només fan a dos instituts i estan molt lluny de casa meva, no sé com ho faré al any vinent, però tinc molta il·lusió per començar.

Espero que llegiu els nostres textos i comenteu el que penseu, tant si es positiu com negatiu. Moltes gracies per tot.


Marta

2 comentarios:

Racó d'escriptura "Gran Sol" dijo...

Hola Marta!

Quan de temps!! Espero que tinguis molta sort a la prova, y amb al col·legi

Fins un altra!

Racó d'escriptura "Gran Sol" dijo...

Hola Marta!

També tinc un problema similar al teu: he mirat informació d'instituts on facin educació infantil i nomès em surt un a Sant Martí que sigui públic!!!
Espero tenir sort i no tenir que pagar una pasta en una escola privada o concertada!!

Dori.