viernes, 30 de marzo de 2007

Presentació de Víctor Gutiérrez

Hola,

Em dic Víctor, sóc alumne del col·legi 'Gran Sol' a Badalona, al curs per a la prova d'accés dels Cicles Formatius de Grau Superior. Tinc 24 anys, visc a Santa Coloma de Gramanet, y treballo com a soldador a una fàbrica de coches a Barcelona.
Tots els matins vaig a classe per prepararme per a la prova, y després vaig a treballar.

L'any vinent si supero la prova, vull estudiar un Cicle Formatiu de Grau Superior d'Informàtica, perquè arà tinc un Cicle Formatiu de Grau Mitja de mecànica y vull tenir alguna cosa més per al futur.

Firma:
Víctor Gutiérrez

3 comentarios:

Racó d'escriptura "Gran Sol" dijo...

victorino!!!!
tu si que aprovarás les proves d'accés,ets un bon estudiant encara que la dori et critiqui amb les faltes d'ortografía.jejeje.
marta!

Racó d'escriptura "Gran Sol" dijo...

Hola Victor!

La teva presentació esta moltbé però he vist una falta d'ortografía!! En català no es diu "coches" es diu cotxes!!.

adèu!!

Racó d'escriptura "Gran Sol" dijo...

La "i" llatina Victor!!!!!¬¬
A veure si passem la prova! m'huràs d'ajudar amb matemàtiques per això...
Que tinguis sort nano!

Cristineta